Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Бартусяк, П. | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-06T09:37:15Z | |
| dc.date.available | 2025-10-06T09:37:15Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Київ | uk_UA |
| dc.identifier.issn | 2308-8915 | |
| dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1130 | |
| dc.description.abstract | Ален Бадью в передмові до твору Кантена Меясу «Після скінченності. Есе про не-обхідність контингентності» [Meillassoux 2012] безапеляційно стверджує: «Не буде перебільшенням сказати, що Кантен Меясу відкриває новий шлях в історії філосо-фії […]»1 [Badiou 2012: 11]. Відразу зазначу, що, на мій погляд, це таки істотне пере-більшення2. Спочатку я розгляну чільні ідеї праці Меясу, а потім – наведену щойно напрочуд тенденційну і довільну тезу Бадью. Дивовижно, як за допомоги тільки однієї тези можна вирвати навіть не сторінку, а низку сторінок – цілий розділ – з історії філософії. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Ukrainian Philosophical Foundation | uk_UA |
| dc.subject | французький спірітуалізм, Кантен Меясу | uk_UA |
| dc.title | Скам’янілості французького спіритуалізму. Кантен Меясу – новий шлях в історії філософії? : ст. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |